Retourneren

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je deze binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, bij ons melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om de bestelling terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een barbecue of pan uit de doos en bekijk het goed, maar ga er niet mee koken.

In het geval dat je een product wilt retourneren kun je contact met ons opnemen via info@bbqgreeneggstore.nl of vul het Retourformulier volledig in. Je dient in het bezit te zijn van de factuur of kassabon en het product moet onbeschadigd bij ons aankomen. De verzendkosten van retourzendingen zijn voor eigen rekening. Voor een reguliere pakketzending bedragen de kosten tussen de €7 en €15. Kan het product niet met gewone brievenbuspost of postpakket retour gestuurd worden hou dan rekening met ongeveer € 45 transportkosten voor de retourzending. Dit geldt voornamelijk voor barbecues en buitenkeukens die met vrachttransport vervoerd moeten worden.

Omruilen of geld terug?

Als je hebt aangegeven het product te willen ruilen dan sturen wij na ontvangst van de retourzending dezelfde dag nog het vervangende product naar je toe. Wil je na een retour liever het aankoopbedrag teruggestort krijgen? Geen probleem, dit storten wij binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen terug op jouw rekening.

Product terugsturen

Zoals je van ons een kwaliteitsproduct in goede staat wilt ontvangen, verwachten wij dit natuurlijk ook van jou wanneer je besluit iets terug te sturen. Graag ontvangen wij het product in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen maar ga het alsjeblieft niet gebruiken.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bbqgreeneggstore.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het ook mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.